myworldbyastrid

Sluta blogga ?

Kategori: Allmänt

Ja, har tänkt på det skit mkt, Det är så att min stattestik är sååå låg så ni inte kan tänka er! Hade bara 10läsare igår, 5idag.
 
Jag Lägger mer än 2tim på min blogg och gör inlägg bara för er! Jag orkar inte, jag skulle hälldre se på tv eller titta på youtube läsa bloggar åå aa, Jag känner att jag inte vill blogga mer för jag lägger så mkt tid på bloggen och får inte det jag vill ha tillbaka! Min stattestik bara sjunker! En gång hade jag 97 läsare och där fick jag jätte mkt pepp, Men nu njaaaaa! 
 
Så ska tänka på saken! Ska blogga en vecka till med MASSA inlägg men om stattestiken inte höjer sig eller inga kommentarer så vet ni vad som händer.
 
Hejdå

KOMMENTARER:

  • sofia säger:
    2013-02-14 | 21:06:43
    Bloggadress: http://fibs.blogg.se

    Hej Astrid sofia här jag tycker din blogg är sjukt bra snälla sluta inte du och din blogg allt är fantastiskt:)

Kommentera inlägget här: