myworldbyastrid

Vrf inga inlägg har kommit idag.. :D + lite om dan

Kategori: Allmänt

Ja, Jag har varit i skolan fram tills 14.45 SENT tycker jag :/ HAHA, Senare drog jag iväg till stallet och myste lite sen var det dags att rida! Det gick super och red major :D
Han är alltid bäst :D Senare drog jag iväg till mina kusiner för min mamma o pappa skulle på möte kl 19.00 så kom hem 20.05 ungefär. Så det är därför jag inte har hunnit! Har oxå pluggat för har prov imorrn på biologi. Mina kusiner bor 2min ifrån stallet så gick dit :D 
 
Ja, UR trött så ska sätta på ett avsnitt av ponnyakuten och sen sova :D Tyvärr kan jag inte fixa tidinställda inlägg tills imorrn på dan för hinner inte det! Men det blir inlägg typ vid eftermiddan så kolla in då igen :D
 
Bjuder på en skön bild :D HAHAHAHA
 
Kommentera inlägget här: