myworldbyastrid

Pw

Kategori: Allmänt

Nu har jag varit duktig att plugga, så nu blir det en powerwalk med mamma. nu fan ska jag va nöjd med mig själv nån gång! Tänk vad skönt att att va smal och känna sig fin! Ska till London på måndag! Så taggad, dagen har varit sjukt tråkig, hatar värkligen ALLA lektioner på tisdagar lixåm no, so, matte osv. Så tråkigt! Hatar verkligen hatar skolan på tisdagar. men sen efter skolan gick jag hem med Johanna o Maja för att baka, haha gick bra :)
Aja nu ska jag byta om och fixa inför dagens "träning" :( orkar värkligen inte, men jag måste, är så tjock så jag får typ skuldkänslor när jag äter onyttigt :( 
Puss 


KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2014-02-18 | 20:34:11

    Nej fyfan, ge dig, ursäkta, jag vet hur det känns att tro att man är ful för man är "tjock"... Du ska inte försöka ändra på dig. Du är fin precis som du är. Du behöver nt smink, skitdyra kläder (ofc om du tkr de e snyggt, men du fattar min poäng) och du är absoluuuut INTE fet! Jag har gått igenom det. Och jag blev lite smalare MEN jag insåg att jag behövde gå igenom detta varje dag nästan hela mitt liv om jag ville fortsätta se ut såhär. Och de vill jag nt och ja tror nt du vill de heller. Lev för fan! För att kunna leva vidare måste man gå upp i vikt, tex mensen, för att kunna få det måste du gå upp, för att kunna ha den måste du gå upp i vikt. Jg menar inte att du Kmr bli skit fet men bara några kilo, och vet du? Det är HELT NATURLIGT! Du är ju fin, förstår du? Jag tror alla kan hålla med om det. Tro mig, jag vet hur detta är. Snälla snälla du, tänk inte på vad du stoppar i dig för mat. Du är fortfarande 12 elrhur? Jag känner mig fet bland mina kompisar, men jag vet att jag inte är tjock. Jg tror att de flesta vill att du är vid liv när du blir äldre. För sånt här går jäkligt fort, så sluta nt äta.

Kommentera inlägget här: