myworldbyastrid

Godmorgon :D Viktig information

Kategori: Allmänt

Nu ska jag bara sminka mig sen är klar :D 
Tänkte bara berätta att jag åker upp till landet ikväll kl 18.00. Vi åker bil! Pappa tycker om mäst o köra i mörker! Han är färgblind så vi tror att det beror på det för dom brukar se ganska bra i mörker :D Iaf, Slutar 13.00 så jag är hos min kompis då och sen går vi på vår sång :D den börjar 14.30 Så där ryker tiden till att packa! HAHA skoja, Har 2tim på mig efter sången så det räcker nog :D Men det är välldigt dåligt internätt där så vi får se ifall det blir mkt inlägg! Men min syrra har altid bloggat på landet och fått upp typ 9inlägg! På en vecka så yeees. Men vi kommer vi där i en vecka och 3dagar har jag för mig! 
Kommer rida twister o sånt oxå! Kommer bli as nice!
 
PUUS
 

Kommentera inlägget här: